If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Здравейте колеги,
Вече ми омръзна да давам пари на вятъра, гори ми 12/100.
Работи твърдо и прави един оборот повече преди да запали! Определено трябва да я види някой който разбира, обаче тук в София нямам представа при кой да я закарам!
Мотора е VM31B
Дайте ми някаква насока
Благодаря!
Е според мен най-добриятн вариант е това.Сваля се помпата и се качва на стенда.Единствено така ще разбереш в какво състояние е.Лошото е, че не се знае в нея ли е проблема.
Колеги,имам няколко въпроса относно VМ моторите и се надявам някой от вас да може да ми помогне. На моята 155 /тази от подписа/ мотора VM31B ли се води и всички 155 ли са с това означение или зависи дали са преди или след 1995 произведени. От малкото инфо което открих в нета разбрах че мотора слаган при мен се моди и 425 ОHV,обаче не открих никакви мануали и ръководства за подръжка и ремонт на този тип мотор. За ОHV ми е ясно че е с долно разположен разпр. вал ,такъв ли е моят мотор.Със хидравлични повдигачи ли е,със повдигащи пръти и кобилици и т.н Има ли някакво техн.разлики между моторите слагани в 155 и тези в 164 и какви са те ? Общо взето не ми е ясно означенията на моторите какво значат и всички тези букви и цифри какво показват.Станаха доста въпросите ,но понеже не ми е правил проблем досега мотора съм го виждал само отвън така да се каже. Благодаря предварително за отговорите.
Разликите са чисто технически-при 155 термостата е откъм задната част на мотора,турбината е заврена под изпускателните тръби и е японска,а 164 е оборудвана с немски турбини-К16 при 84А и К06 при останалите.Първите мотори са с механично регулиращи се клапани и са са индекс съответно 07В при 155 и 84А до 10.1992г и 08В до замяната им новите глави с хидравлични клапани.Там индекса е съответно 31В при 155 и 32В при 164.При 155 има система от светлинни мигащи кодове,с което можеш да си направиш сам диагностика.При интерес ще ти кажа и как става.А Боби можеше да намери точно коя глава е спукана.
---------- Post added at 17:35 ---------- Previous post was at 17:32 ----------
[QUOTE=forza_italia;852612]Колеги,имам няколко въпроса относно VМ моторите и се надявам някой от вас да може да ми помогне. На моята 155 /тази от подписа/ мотора VM31B ли се води и всички 155 ли са с това означение или зависи дали са преди или след 1995 произведени. От малкото инфо което открих в нета разбрах че мотора слаган при мен се моди и 425 ОHV,обаче не открих никакви мануали и ръководства за подръжка и ремонт на този тип мотор. За ОHV ми е ясно че е с долно разположен разпр. вал ,такъв ли е моят мотор.Със хидравлични повдигачи ли е,със повдигащи пръти и кобилици и т.н Има ли някакво техн.разлики между моторите слагани в 155 и тези в 164 и какви са те ? Общо взето не ми е ясно означенията на моторите какво значат и всички тези букви и цифри какво показват.Станаха доста въпросите ,но понеже не ми е правил проблем досега мотора съм го виждал само отвън така да се каже. Благодаря предварително за отговорите.[/QUOTEИндекса на тези моторизависи дали е по спецификациите на Детройт дизел или GM-можете да го срещнете и като 425CLIRX-425 е броя на цилиндрите и кубатурата
---------- Post added at 17:41 ---------- Previous post was at 17:35 ----------
Е според мен най-добриятн вариант е това.Сваля се помпата и се качва на стенда.Единствено така ще разбереш в какво състояние е.Лошото е, че не се знае в нея ли е проблема.
Приключихме с ремонти на помпи в Булгаристан.В Гърция излиза по-евтино.Знам от патили.
Здравейте колеги,за да не пускам нова тема да ви попитам някой знае ли размерите на маховика на 2.5TD (зъби на венеца,болтове),изобщо дали може да се присади на Kappa 2.4TD ?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Много трябва да въртиш за да докараш всички белези да съвпаднат.
Точно така,на мен ми се налага да го правя след като в един дизел сервиз им дадох алфата за подмяна на О-пръстен на ГНП-то.Дори и инструмента за блокиране на колелото на помпата им дадох,ама пак допуснаха да им превърти.Излязох късметлия-между 10 и 15 оборота и съвпаднаха.
Здравейте колеги аз карам Range rover Classic 2.5 vm, имам един въпрос към Вас дали както пише в wiki моят двигател в джипа е същия както на Алфа 164 2,5тд, защото на моят двигател е за ремонт на главата и не знам от къде мога да купя части за моя двигател ще ви бъда много благодарен за информацията.
Comment